پورتال memorybox

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال memorybox


سپاهان درب
حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ همچنان لاینحل
راهکار خروج بازار مسکن از رکود ۵ ساله
تکنیک‌های نگهداری از شلوارهای جین

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

مراسم وداع با پیکر دو شهید مدافع حرم امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه با حضور خانواده آنان و همچنین فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

مدیران خودرو برای هر یک از بازدید کنندگان محصولات خود در نمایندگی های مجاز در مجموع 60 تبلت را بعنوان هدیه در نظر گرفته بودند که تا کنون 36 برنده این طرح نیز مشخص شده است.

در حیوانات کفتارها یکی از گونه هایی هستند که ماده ها در آن به ریاست گله می رسند. در این ویدیو ببینید پس از مدتها برخورد بد رئیس گله، اعضاء با او چه می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر دستگیری تیم تروریستی در قم متعلق به چند ماه قبل است و این خبر مربوط به امروز نیست.

امام باقر(ع) فرمود: «هر کس سوره «قدر» را با صداى بلند بخواند، مثل کسى خواهد بود که شمشیر به دوش گرفته و در راه خداوند جهاد مى‌کند و هر کس آن را پنهان و آهسته بخواند، مانند کسى است که در راه خدا، به خون خود غلتیده است‌».

دعای جوشن کبیر در بلد الامین و مصباح کفعمی است و آن مروی است از حضرت سید الساجدین از پدرش از جد بزرگوارش حضرت رسول صلی الله علیه و علیهم أجمعین و این دعا را جبرئیل علیه السلام آورد برای پیغمبر صلی الله علیه و آله در یکی از غزوات در حالی که بر تن آن حضرت جوشن گرانی بود که سنگینی آن بدن مبارکش را به درد آورده بود پس جبرئیل عرض کرد که یا محمد پروردگارت تو را سلام می‏رساند و می‏فرماید که بکن این جوشن را و بخوان این دعا را که او امان است از برای تو و امت تو پس شرحی در فضیلت این دعا ذکر فرموده که مقام نقل تمامش نیست از جمله آنکه هر که آن را بر کفن خویش نویسد حق تعالی حیا فرماید که او را به آتش عذاب کند و هر که آن را به نیت در اول ماه رمضان بخواند حق تعالی او را روزی فرماید لیلة القدر و خلق فرماید برای او هفتاد هزار فرشته که تسبیح و تقدیس کنند خدا را و ثوابش را برای او قرار دهند پس فضیلت بسیار نقل کرده تا آنکه فرموده و هر که بخواند او را در ماه رمضان سه مرتبه حرام فرماید حق تعالی جسد او را بر آتش جهنم و واجب فرماید برای او بهشت را و دو ملک بر او موکل فرماید که حفظ کنند او را از معاصی و در امان خدا باشد مدت حیات خود و در آخر خبر است که جناب امام حسین علیه السلام فرمود وصیت کرد پدرم علی بن ابی طالب صلوات الله علیه به حفظ این دعا و آنکه بنویسم آن را بر کفن او و تعلیم کنم آن را به اهل خود و ترغیب کنم ایشان را به خواندن آن و آن هزار اسم است و در آن است اسم اعظم فقیر گوید که از این خبر دو چیز مستفاد می‏شود. دعای جوشن کبیر را با صدای محسن فرهمند در «تابناک» می شنوید.

دولت یازدهم تمرکز خود را بر کاهش تورم در اقتصاد گذاشت و به همین خاطر، از انجام اقداماتی که با هدایت صحیح نقدینگی منجر به رونق می شود چشم پوشید. در نتیجه توانست با رکود و کاهش سرعت و تحرک اقتصاد، جلوی تورم را بگیرد و آن را کاهش دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان،اعلام کرد: اقدام روز گذشته جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروه‌ تروریستی، تکفیری و وهابی داعش با اطلاع دولت سوریه انجام شده و در پی این عملیات ضربات مهلکی به پیکره این گروه‌ها و مقر مرکزی آنها در دیرالزور وارد شده است.

یک ویلای ۳۸۰ متری واقع در منطقه کن تنها یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل از دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی متخلف در این شهرستان خبر داد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/